وبلاگicon
دهنم آسفالته



















لذت تنهاییــــــــــــــــ
توجه : مطالب این وبلاگ هیچ ربطی به اسم وبلاگ ندارد :دی

 سلام بچه ها...

مامان بابام بعد از سالهای دراز مارو بردند بیرون غذا بخوریم...

همبرگر سفارش داده بودند به محض اینکه من از باشگاه اومدم بیرون با ماشین اونجا بودند

تا منو ببرند اونجا...

عاغا جاتون خالی دهنم سرویس شد...

پدرم دراومد...

یه طرف دهنم آفت زده بود اونطرف دهنم دندونم درد میکرد...

خلاصه سرویس شدم امشب...



نظرات شما عزیزان:

محدثه
ساعت0:02---13 اسفند 1392
میشه بپرسم( :دی ) که جلوی بعضی جمله هاتون میزارین یعنی چی؟کلا چه معنی میده؟
پاسخ: شکلک نیشخند با نوشتن D: در یاهو مسنجر پدید می آید... که من در اینجا میگویم :دی یعنی نیشخند...


گـــــــلرخ
ساعت21:21---12 اسفند 1392
اوخي پ نخوردي درست حسابي؟؟؟؟؟البته ازنظرپسرادوتابشقاب هيچي به حساب نميادنكنه توهم ازاون دسته ادمايي؟
پاسخ: اره اتفاقا من هیچوقت دهنم بو نمیده چون 24 ساعت درحال خوردن هستم :دی اما چون فعالیتم بالاست چاغ نمیشم... دختر که نیستم همش تو خونه باشم...:دی


گـــــــلرخ
ساعت13:51---12 اسفند 1392
خخخخخخ ازسرت زيادبوده .حالاهم كه توروبعدازسالهابردن ناشكري؟باباهمونم كه همبربهتون دادندخداروشكركنيدخخخخخخ
پاسخ: اون که اآآآآآآآآآآآآآآره...خداروشکر...فقط ای کاش راحت از گلوم میرفت پایین :دی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: -- ادامه مطلب --
برچسب:, -- -- A.M.I.R --